när livet sviker är det bra att vara två.

har badat och sånt nu, sitter och lyssnar på massa sofijah låtar nu... längesen. :) hon är faktiskt riktigt bra och har bra låtar! Ska snart sätta mig och kolla på en skräckfilm till, "the babys room" tror jag den hette. Kommer inte ihåg riktigt vad den handlar om men jag kommer ihåg att den är riktigt bra :)



jätte bra låt av sofijah! Lyssnade på den skit mkt när jag blev ovän med Ellinor (vi är vänner igen då!)
men den var precis som oss då... och jag saknar henne sjukt mycket nu, jätte längesen vi sågs ! :/ ♥ Vi får se till att träffas någon dag! Hon & jag har kännt varandra sen vi var 4 år ungefär så det är ganska länge :)

vi hörs kanske senare , annars skriver jag i morgon bitti, ska plugga im . pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0