svar på frågestunden.

Kan du inte göra ett inlägg om de tio bästa vampyrfilmerna?
sv. Jodå, klart jag kan!:D

Varför tycker du om vampyrer så mycket?
sv. För att dom är så mystiska och häftiga, men ändå lite skrämmande på samma gång. Och framförallt för att vampyrkillar är sååå snygga!

Vilken typ av musik lyssnar du helst på?
sv. Helst lyssnar jag på pop och rock tror jag, men gillar all musik eller ja, nästan :)

Vem av dina killar har du älskat mest?
sv. Johan tror jag.

Hur många har du varit tillsammans med?
haha, oj. Typ ... elva kanske? Men bara två har varit seriösa typ.

Vilket är ditt favorit program och film?
och vem är din favorit sångare/sångerska?
Vampire Diaries är ju helt klart den bästa serien! Och twilight är nog den bästa filmen tror jag...
favorit sångare är justin bieber och avril lavigne!

vilka är dina allra allra bästa vänner?
och vilka älskar du mest av allt?
Mina allra bästa vänner är Josephine, Nicole och Ebba.
Jag älskar min klass och min familj mest av allt!

vad tycker du om kissie, Kenza, Foki, Tyra, Paow och Dessie? :D
Kissie
är helt sjuk, inget illa menat men hon är det. Hon är ungefär 95% plast och fake. Men hon får ju vara som hon vill. Tycker det är roligt att läsa hennes blogg för hon gör bort sig så mycket... haha.
Kenza - Hon är en riktigt härlig tjej och en jätte bra förebild! Älskar verkligen hennes stil och hennes hår ska vi inte snacka om! Hon bjuder så himla mycket på sig själv och man skrattar alltid när hon lägger upp videos! Och hennes hund är ett stort plus, den är suuupeeeer söt!
Men hon är en riktigt söt och rolig tjej verkar det som iaf! ^^
Foki - Hon verkar jätte snäll. Gillar att hon är sån annorlunda med sina cupcakes och roliga kläder och häftiga naglar! :D
Har inte läst hennes blogg så jätte mkt men ja...
Tyra - Hon verkar jätte rolig precis som kenza! Hon är Kenza är typ som tvillingar i sättet ju , hahaha. Har inte läst hennes blogg alls länge, två gånger kanske. Men hon är också en jätte bra förebild! Skit snygg stil! :D Men hon verkar också jätte söt och snäll!
Paow - Hon verkade jätte snäll och söt enda tills hon erkände att hon hade varit otrogen mot hugo. Fattar inte hur man kan göra så.
Dessie - verkar också jätte söt och snäll! Hon är också en ganska bra förebild men beteer sig lite fjortisaktigt i mellan åt. Och har en lite tantig stil i mellan åt... :)

Går du på någon sport?
sv. Nej det gör jag inte, ska kanske börja på dans. Annats är jag ute och springer ibland och cyklar väldigt mycket. Skulle börja på fotobll innan men de har inget tjejfotbollslag i åstorp. Skulle också börja på basket men de hade dom inte heller i åstorp? :s skit konsigt....

Vilket lag håller du på i fotboll?
sv. Barcelona och machester united! :D

Kan du inte börja med videobloggar?
sv. Antar att du menar videoinlägg, men jo de kan jag! :D Har funderat på de länge...



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0