vampyrkillar är gryyymt heta!;)

tjabba! Har en rolig sak att berätta ! Jag mår bättre nu , fast fortfarande inte helt bra men jag kan vara uppe och gå så smått nu iaf, sköööönt! Så då blir jag garenterat frisk till måndag, och måndag innebär underbara skola ! :D
och jag hade världens konstigaste dröm inatt alltså, drömde att jag var tsm med nick jonas? :o
och att jag var rädd att han skulle dumpa mig och bli tsm med den tjejen som han "blir kär i" i camp rock 2,
haha hjärnan kan verkligen spela en ett spratt, haha. Shit . Men för övrigt så är han ju ganska snygg ;)
så jag hade ju liksom inte tackat nej till det, höhö.

har suttit och tänkt lite på om justin bieber verkligen är så snygg, för dom i vampire diaries ( stefan & damon salvatore) är ju snyggare, och Erik night också. Klart justin bieber är skit söt, men kanske inte snygg precis?
konstig sak att sitta och tänka på , men ni vet , det är ju izza ;)







vilken "hollywood kille" tycker ni är snyggast?
vet inte varför , men jag faller ju för vampyrkillar liksom ;) och det är inte bara för jag älskar vampyrer, utan för alla är så snygga!

är hemma hos mamma just nu, men ska hem till pappa sen. Men han kommer inte förrän lite senare, för philipe och hampus ska till ett disco, på rågenskolan. (töntdisco) haha.
ska ha en liten vampire diaries special sen, med massa bilder ;D
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0