Can't go a minute without your love ! :(

tjubba tjubba!
ska snart äta tacos, mums!
riktig mysig familjekväll ska det bli! Utan pappa då såklart,
önskar ofc han hade varit med, men har man skilda föräldrar så har man.
man vänjer sig efter ett tag! typ ett år eller år. :)
men man kommer ju alltid vilja att dom ska bli tsm igen,
men det är bara att inse att det aldrig kommer hända liksom. ((:
aja, nog om det nu .
skulle ju kanske sova med ebba idag igen, men känner att jag vill umgås med min familj lite, faktiskt.
hade sån hemsk dröm om hampus (lillebror) inatt, usch :(
ville bara hem direkt och krama om honom och se så allt var okej.
har även glömt att säga att demo (vår ena katt) har försvunnit :(
vi vet inte alls var han är, har letat skit mkt ute och så.
han kanske är död, jag vet inte.
men det känns tomt med bara en katt här hemma nu ,
och lakrits (katten vi har kvar) saknar ju typ honom skit mkt,
för de var ju brödrar .... så han e typ "deppig" hela tiden, sover typ bara.
och jag saknar demo super mycket! Gråter typ just nu, låter töntigt men ja.





älskade älskade katt! ♥♥♥

vi hörs senare . puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0