Ebba gästbloggar! :)

hhej! :)
Ni kanske har märkt att Izza inte har bloggat på ett tag , därför gör jag ett litet inlägg till henne här.
Izza är sjukt , och kan därför inte blogga. Jag vet inte riktigt när hon kommer tillbaka. Men sluta inte läsa hennes blogg för de! Jag tror nog hon är frisk ganska snart igen , så ha bara lite tålamod! ;)
Så aa... De var väl att jag skulle säga.
Izza lever iaf , Så behöver ni inte vara oroliga för de! haha.
Men hon kommer väl snart tillbaka , annars kanske jag slänger in ett litet inlägg för att inte bloggen ska stanna upp helt och hållet.  Om izza vill de förstås.
Ha en trevlig helg! :)


Haha!!! En gammal skit snygg bild på mig & Izza! ;)
Förlåt Izza. Men den är ju bara SÅ snygg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0