Föresten...

Tja.. Igen. xdd
Skriver inget jätteíntressant nu! de är bara så att jag ska säga en sak... Eller två? Ialla fall...
Izza är ju sjuk , och jag snackade med henne innan. Hon skriver så snabbt hon kan. Imorrn kanske? Eller idag?
Vi får helt enkelt se! Hennes internet funkar liksom inte. Så hon får blogga från mobilen och de är kanske jobbigt att hålla på med. Speciellt när man är sjuk! :/ Krya på dig bästavän!§<3
Sen skulle jag säga en sak till.. Jo! Vissa från skolan , som läser Izzas blogg , kanske undrar varför jag inte har vatt i skolan igår eller idag. Och NEJ! Jag skolkar inte! De är inte min stil att skolka. Jag gillar skolan hyfsat mycket , och jag vet att jag bara får plugga mer om jag inte går till skolan. Först är jag ganska förkyld. Ont i halsen och huvet. Sen har de hänt en personlig grej som inte är till för att skrivas här.
Så ja. Izza kommer snart tillbaka. Så blir de bättre. Hon äger ju ut mig på att blogga! Eller hur! Men sen har jag ingen helt EGEN blogg och brukar aldrig blogga! Så jag är inte speciellt van vid de. Men de är iallafall kul att få skriva lite här på izzas blogg. :)
Nu ska jag inte skriva mer. ha de bra alla , Izzas läsare, :)

-Ingen bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0