"Frozen"

nu har jag sett klart på filmen, men den var inte ett dugg läskig, höhö.
det handlade om att det var 3 kompisar som skulle åka skidor, så fastnar dom uppe i liften,
för stället stänger och ingen vet att dom är där , så typ sitter dom där uppe och kommer inte ner.
osvosv, se den så får ni ju veta vad som händer ! :)
"frozen" hette den, rekomenderas för er som vill ha en spännande och bra film!


bild från filmen.





och en trailer på filmen.

kan inte bestämma mig om jag ska börja med dagens outfit, så jag låter er bestämma!
men nu ska jag kolla på vampire sucks , haha ^^
hoppas nu den är rolig !
skriver i morgon när jag har vaknat, puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: du skaffa det på bloglovin.com :)

2010-09-19 @ 10:49:52
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0