good luck chuck & kenza o tyra show.

har sett klart filmen nu + kenza och tyra show, och det var hur bra som helst! Längtar till nästa torsdag när det andra avsnittet kommer! :D
och för er som inte vet så handlar "good luck chuck" om en kille som blir förhäxad när han var liten för en tjej gillade honom som han inte gillade, så hon förhäxade honom , och det var att varje tjej han hade sex med hittade sin drömkille efter det, den är ganska snuskig i mellan åt, men riktigt rolig, när han äntligen träffar sin drömtjej!
men jag rekomenderar den starkt! Brukar ärligt talat inte skratta så mkt åt filmer, men denna skrattar jag åt alltså! När hon halkar hos pingvinerna och slår ut ena tanden, haha fyfan. Oj nu ska jag inte berätta för mkt , höhö :p



nu ska jag sova tror jag, ska ju förhoppningsvis till skolan i morgon.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0