heej!

izza igen !
har inte kunnat blogga för jag har varit sjuk + inte haft nåt internet!
men nu är jag hos pappa.
så här har vi interntet,
och pappa får hjälpa mig med mitt internet hos mamma,
för jag ska hem där redan i morgon igen ,
för vi ska passa mina kusiner, och dom ska sova där.
så vi ville va hemma då :)
iaf, skolan har satt igång som vanligt igen, skönt.
men vi ju sjuk idag och igår så jag har inte fått några böcker än...

men jag får iaf hoppas jag e frisk till imorrn !
men jag tror jag börjar bli frisk, hoppas på det bästa!
och tack ebba för att du har gästbloggat !
supersnällt! ^^
'
men jag skriver snart igen,
vi ska äta founde (stavning?) idag , gott som fan!
puss och kram


old pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0