I skolan.

hhej.
sitter i skolan nu, skulle ju ha cafeteria , men vetefan?
ingen va här när jag kom hit halv 8, sen kom nån i 8:an och vår "rektor" typ.
så pratade jag med min rektor och sånt, så sa han att jag skulle komma in och vänta sålänge.
men klockan är 07:51, och dom i elevrådet har inte kommit än ;o
haha. Aja får se om dom kommer.
annars e det inte lönt för mig att sticka hem igen för vi börjar halv 9, med engelska.
Älskar Engelska ! :D
har faktiskt lite Engelskt blod i mig (som typ ingen tror på förutom ebba:()
höhö, nej men det är faktiskt sant! Skulle aldrig ljuga om en sån sak, inte för att det är en viktig sak utan för att vad är mening att ljuga om sånt? xD


har typ inga bilder här, eftersom det är skolans datorer...
aja, vi hörs när jag har slutat idag !
kanske slänger in nåt snabbt på "rasten" också ! ^^
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0