I'm alive!

japp, jag lever, jag lever. Förlåt för att jag inte bloggade på hela dagen igår, men jag har verkligen inte mått bra!
men jag har iaf nästan precis vaknat , är fortfarande hemma hos pappa.
men just nu är både han och sara på jobbet, men jag klarar mig.
ligger ändå bara i sängen hela dagen och kollar på tv eller sover.
klarar inte av nåt annat , igår när jag skulle upp och äta höll jag tex på att svimma, usch säger jag bara!
och fan vad jag vill till skolan just nu , finns inget tråkigare än att sitta hemma och inte göra ett skit ,
när ar ju as tråkigt liksom! Hoppas hoppas hoppas jag kan gå till skolan imon,
men jag tror nästan inte det :(:(:( börjar känna mig liiite bättre, men vi får se, hoppas iaf att jag kan de ! :D



nu ska jag kolla lite mer på tv, och ta tempen. För jag svettas ett tag sen börjar jag frysa som ett as!
slutar nu innan jag smittar datan ;)höhö

puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0