I'm boreeeeed.

har precis vaknat, eller vaknade först 7 imorse, och då kollade jag på ett avsnitt vampire diaries (beroeende?)
men jag måste ha somnat mitt i , men jag var nog ganska trött.
sen väcker min lillebror mig precis och säger att vi ska äta frukost.
så jag tvingar mig att vakna, så nu ska jag snart äta.
idag vet jag inte alls vad jag ska göra, faktsikt, jag vet ju inte hur länge vi stannar här...
och jag saknar Ebba, längesen jag träffade henne, blä. ^^
som man sa när man va liten, bästisar 4-ever. Haha så töntigt, "bästisar" xD


gammal bild,  tror det var då vi kallade varandra selena och demi ? höhö.
jag var selena och ebba var demi, jaja , klart vi var mogna :D
vi var påhittiga iaf ^.^

nej nu ska jag kolla bdb och sånt innan det är frukost. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0