justin bieber 51 årig pedofil? :o

hej och förlåt för den dåliga uppdateringen :/ blev ingen skola idag heller  , :(:(
ligger i sängen och lyssnar på justin bieber <3 alltså måste lägga upp en helt sjuk video snart, det kan ju bara inte vara sant ? :o den är helt sjuk!!!
jaja, sara släpade med mig till maxi innan , behövde verkligen det, har inte varit ute sen i måndes, i frisk luft.
klarade dock knappt att gå där inne och har nog smittat halva maxi nu ...
höll på att svimma typ, men ja. Jag tror de blir skola imon , FÖRHOPPNINGSVIS ! :D:D

men får helt enkelt se, kanske inte så roligt att hålla på att svimma i skolan direkt, men hoppas verkligen!
förresten, vilka ska se Kenza och 'Tyra show ikväll? Jag ska iaf ^^ verkar riktigt roligt faktiskt.
Kenza är helt klart den bästa bloggaren av alla! Inte som alla andra som kissie, paow, dessie och alla dom,
som photoshopar sina bilder och så, som kissie gör ju så hon blir smalare på bilder tex, palla de liksom.
jaja, nog om det nu ...


haha dom är så roliga, har ni sett klippet på kenzas blogg när dom sjunger "hakuna matata" låten ? ´;)
skit kul.

jaja här får ni den hel sjuka videon...


tror ni på det? Först blir man lite fundersam, men sen liksom bara , "hallåååå?" hahaha,
en 51 ÅRIG PEDOFIL! :O omg, är de inte typ de värsta ryktet man kan få, stackare...


nu ska jag lyssna vidare på min babe . puss♥

Kommentarer
Postat av: fatima

fan!!!!! aså kan knappt fatta det!! skit!!

2010-10-01 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0