"kolla killar är vad vi gillar!" xd

hej !
hemma från skolan nu ,
haha nej , just kidding! Har varit hos ebba sen klockan halv 5 typ!
vi har gjort läxor och varit ute och cyklat typ.
fast efter skolan, slutade 15.10 idag, så hade jag selle upp med nicole och jozzan till nicole för min cykel var där.
sen cyklade jag hem till ebba . :)
skönt att ha börjat med läxor igen faktiskt, låter konsitgt att man tkr det, men de kan va roligt ibland!
Alla förrutom matte ! Höhö, hate it.


vi är sveriges coolaste brudar, kolla killar är vad vi gillar.
om blicken fastnar på en kille säg grr... grr ... grr ;)

hahahahha. XD

nu ska jag kolla fb, är inte alls på blogghumör, har ont i huvudet -.-
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0