mc

pappa var snäll och köpte mcdonalds med sig hem, gott var det!
har nästan precis duschat men fick sätta mig på badrumsgolvet i typ en kvart, för jag håller typ på att svimma varje gång jag går upp ur badet eller från sängen eller nåt. Vet inte vad det är med mig, skit skumt.
jaja, är det någon annan som är trött på det jävla tjatet om politik och dom partierna överallt?
shit frå spel på det alltså, helt ointressant, förstår inte varför det är så mkt tjat om det ? :o
Alliansen har ju vunnit, så nog med det liksom! Aja fattar bara inte varför vissa tkr det är så intressant, haha.
nog om det nu.



partiledarna....

nu ska jag kolla vidare på medium. vi hörs imon. Sweet dream. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0