never.

hej igen, sitter fortfarande och kollar på tv . Kunde inte sova innan , så jag har bara kollat tv hela dagen.
har bett pappa köpa med mcdonalds med sig hem, så hoppas han gör de ! Är fett sugen på det,
har typ ingen matlust alls så det är rena miraklet att jag vill ha mat just nu faktiskt.
men i all fall så orkar jag inte sitta och skriva mer, håller på att svettas ihjäl alltså, tror på allvar att jag har feber, det var typ 2 år sen jag hade riktig feber sist :o men pappa hade ingen temp hemma så jag kan inte få reda på om jag har feber, och jag tänker inte ta tempen i röven, aldrig! haha!
vi hörs senare, och tack för alla "krya på dig" (dock inte på bloggen) det uppskattas verkligen! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0