thank you!

hej !
förlåt för ganska seg uppdatering.
men slutade inte förrän klockan halv 4 ju, jobbig dag :(
sen skulle jag hämta lite kläder som jag har glömt hos nicole...
sen direkt hem till ebba, skulle egentligen med henne till familia för hon skulle hämta ut sin iphone :D
men jag var tvungen att cykla hem klockan 6 för jag skulle äta,
och sen gjorde jag lite matteläxa, ska snart sätta mig med det igen.
har några uppgifter kvar.
sen i morgon ska jag va med anna, kommer nog bli kul. :)
längesen jag var med henne faktiskt, så vi ska väl plugga tsm då.

och frida ska göra en header till mig :D:D riktigt jävla snällt!
hon ska få 10000 kramar av mig i morgon !
så jag hoppas den blir klar idag ... :)
men om den inte blir det så gör det absolut ingenting.


tror det (redan) är dags för mig att köpa nya skor, vill helst ha connverse, love it!
så får väl spara lite pengar...
får ju mitt barnbidrag den 20:onde, men det ska jag handla annat för ;D
haha.
aja, vi hörs senare. KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0