tillbaka!

så ja , nu är det provet avklarat , och jag är redo att börja blogga igen ! :)
så det är ju bra , eller?  ;)
det kändes i alla fall jätte bra på provet, så allt pluggande lönade ju sig till slut.
Idag var det ju såklart skola, ganska lång dag .
men nu håller jga på att passa josefin och hampus, för mamma och min moster + lillebror är och handlar på city gross. Sen åker väl dom hem tror jag, och då ska vi först äta, sen ska vi ha ostbricka, gott!

Har skit ont i huvudet, hoppas inte jag håller på att bli sjuk nu när det är helg!
och jag ska ju till väla i morgon med ebba!
ska kolla på nya jeans och så .
aja, vi hörs mer senare. Får gå och kolla till dom nu, och vara en bra barnvakt ;)
puss&kram .


jag typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0