tror mitt huvud kommer sprängas snart.

fyfan vad jag mår dåligt. Spyr fan snart, och har skit ont i huvudet. Det trycker i hela jävla huvudet, jaja.
skulle bara säga godnatt och att jag ska kolla på ett vampire diaries avsnitt till innan jag ska sova.
för där var hela 3 avsnitt på den sidan (säsong 2) för fler har inte gått på tv i USA 'n, men dom kommer nog sen.
men jag ska nog vänta med att se dom andra tills sen börjar här i sverige, höhö ;)
kanske bäst så , vill ju ha nåt att följa på tv:n också, vi har ju inte tv400 längre, så jag kan inte kolla på ghost whisperer, buhuhuhu ! :(
jaja, skriver imon. puss på er alla söta läsare!♥



hahahahahahahahaha, jag och Ebba igår xdd
igga mig , verkligen! IGGA MIG ! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0