this is not awesome

usch vad trött jag blir på folk som klagar på att jag alltid är sjuk,
men tror ni jag kan hjälpa det? Jag vet inte varför jag alltid är sjuk, jag vill ju precis inte vara det.
Jag har väl dåligt immunförsvar skulle jag tro...:(
tror inte det blir skola i morgon heller :( fyyy för det! för jag mår verkligen piss!
sara ska snart bädda min säng (är hos pappa) för där är fullt med hundhår i min säng just nu,
så hon får bädda om den , för jag mår så dåligt så jag inte ens orkar det själv. Sen ska jag be pappa göra en varmchoklad till mig :) har jätte ont i halsen också . Sen har jag precis badat och då hade pappa lagt i ecalyptus sak i badet, så det luktade mint och det hjälper mot när man inte mår så bra. Men då ska man bada i det kanske i 3 dagar innan det hjälper. Får se om jag stannar här hemma i morgon bitti, eller åker hem till mamma igen. får se....



sötaste på bild ♥ menmen, nu ska jag kolla tv. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0