vafan, jag älskar min klass! Dom är det bästa som finns!

tjabba sunshines!
Nu har jag precis duschat och klätt på mig , ska sitta här ett tag och sen ska jag börja sminka mig och platta håret, sen kommer ju bussen halv 2, möter ebba på bussen. Som sagt.
har inget roligt alls att berätta, mer än att vi ska till väla då .
hoppas mamma har en tjugolapp ute, för man kan ju inte betala med 500-lappar på bussen ...
det kostar väl bara tjugo kr med bussen från åstorp till väla? ;o
kommer inte ihåg, haha. Vi brukar alltid åka till familia ju .


skit fullständigt i själva bilden, den är as gammal ! mer än två år gammal haha!
men det jag skulle visa med bilden är att jag har skiiiit blå ögon där :o
omg säger jag bara ! :o ser ni? Fan att det har ändrats ändå, vill ha så blå!
jaja, vi hörs sen. puss♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0