We can't back down!

har precis ätit nu , och ska nog sätta mig i min säng och läsa lite, för om en timme typ ska vi äta ostbricka.
och sen ska jag väl kolla på tv eller nåt. Får se ,
ebba tar bussen från stationen 13:26, sen kommer den ner här på dala och hämar mig,
så vi möts på bussen :) Sen åker vi till väla och tar bussen hem senare, vet inte alls vilken tid eller så .
det är ju lördag så vi kan ju vara där till det stänger om vi vill ;)
och vi ska dricka chai latte i morgon, det är ett måste! höhö. Love it!

gammal bild, som ni nog vet och ser. nu ska jag gå och leta upp min laddare till kameran, så vi kan fota i morgon. pussochkram sålänge, vi hörs senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0