YEAH , I got my teddy bear back! ;D

sitter på båten nu , mysigt som fan.
valde att hänga med till båten ist, för det är sista helgen,
sen ska båten in för resten av året, fram till nästa sommaren.
oh vad jag längtar till nästa sommar (redan?:o) höhö.
love the summer!


blä, saknar faktiskt mitt blonda hår lite...
men trivs förtillfället bättre med brunt/svart hår...
lite mer min stil nu för tiden, lite rock, typ.
man e väl inte emo för de? Nej !
för jag e verkligen inte emo! xd

kom typ några danska och frågade om vi hade ström här inne, för deras el funkade tydligen inte,
så fattade typ inte min pappa vad han sa, hahaha.
jaja.
vi är på ven nu iaf, så vi ska snart gå och ta en glass!
ska ha samma som förra gången, favorit ! hihi.
typ, papaya och mango elr nåt sånt. :)
love it , love it !

vi hörs senare. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0